Pedro Branco

Pedro Branco

Fotógrafo

Ferrol, España

Pedro Branco

Apaixonei-me pola fotografia aos 19 anos, da mao do meu amigo Tomás. Desde entom tenho participado em quedadas fotográficas de vários grupos: de temática geral, frequentado por fotógrafos galegos, era um chamado Tecendo redes; no entanto, o outro era de gente goth, metaleira, heavy-metal... chamado Las 13 Muertes. Ambos os dous deixarom de existir.

Essa paixom encaminhou meu percurso formativo. Em primeiro lugar, ingressei na Escola de Imagem e Som da Corunha (Galiza), onde adquirim e aperfeiçoei conhecimentos do ponto de vista técnico mas também artístico e humanístico, embora em menor medida. Os campos abrangidos na Imagem compreendem a iluminaçom -fotográfica, cênica, televisiva-, a imagem estática fotográfica -analógica e digital- e a imagem em movimento -televisiva, cinematográfica, videográfica-. Requisito indispensável foi o estágio no departamento gráfico do jornal impresso "La Voz de Galicia", na delegaçom da Corunha. Assi, tirei a certificaçom de Técnico Superior de Imagem.

Depois da EIS da Corunha, aliás, graças à antedita certificaçom, teve licença a ingressar nos estudos superiores universitários de Comunicaçom Audiovisual, na Universidade de Santiago de Compostela (Galiza). Neste caso, os campos de conhecimento abrangiam além do fotográfico.

Atualmente estou interessado em aprender design gráfico e no campo fotográfico, a fotografia de produto.

Ficha profesional

Escuelas


Se unió en agosto de 2020