Çeviriyi görüntüle
Çeviriyi gizle
Me encanta esta serie, enhorabuena por el trabajo.
gracias Reaktiu
muy chulo ,, esa expresividad de la pintura
Muy buen uso del color! y temática atractiva. ¿Con qué lo pintas?
Buenisimo
1 yorum
Me encanta esta serie, enhorabuena por el trabajo.
gracias Reaktiu
muy chulo ,, esa expresividad de la pintura
Muy buen uso del color! y temática atractiva. ¿Con qué lo pintas?
Buenisimo
Yorum yapmak için Ücretsiz olarak giriş yapın veya katılın